….wafiy belajar berenang….(dari papanya)

last saturday..tak tau nak buat apa..kemas2 umah setakat yg aku mampu…pelik betul zaman skrg ni..skjp je habuk dah naik kalau tak sapu sampah…baru 2 hari tak sapu sampah dah berabuk…takpe..sementara bibik aku dtg ni..aku rajin la..dah ada bibik..(maybe next 2 weeks)..tak kuasa aku nak sapu2 ni..(eikk..teruknya kan)

masa kemas2 tu secara tak sengaja wafiy ternampak swimming pool yg papa dia belikan..gamaknya dah lama dia tak main air..dia merengek2 kat papa nak mandi kolam….papa dia apalagi…sambil2 basuh kete….dia layan wafiy berenang….

wafiyswim-1

swim2

swim3

swim4

swim6
hahaahaa…last2 dgn papa sekali masuk berenang..nak ajar wafiy konon..

tu la ceritanya..hujung minggu seorang ibu…….

2 Comments (+add yours?)

  1. shahsulong
    Feb 17, 2009 @ 09:38:55

    sebenarnya bapak wafiy yg nak berenang sebenarnya😉

    Reply

  2. mamawafiy
    Feb 17, 2009 @ 16:16:08

    hahahaa..ye la…betul betul betul

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: