alahai Dominos Pizza..

ni tgh bengang dgn Dominos Pizza nih….aku tinggal 2 org je dgn wafiy mlm ni psl papa ada final exam..jam 8.30 mlm..ptg tadi aku dah mkn biskut..tetiba mlm ni lapar plak..so aku dpt idea nak order pizza dari Dominos yg baru bukak kat Presint 8 ni ha..aku prefer Dominos dari Pizza Hut sbb pizza dia sdp sgt..dah meleleh2 air liur aku…aku pun dgn gigihnya surf the net cari no toll free Dominos (coz aku tak ingt no.nye)….

ok..no. dh dpt 1300888333…dgn confidentnya aku dial..ada sorg pompuan angkat..call centre katanya..dia mtk no.phone..alamat…tetiba dia kata “area umah u tak termasuk delivery area”…heii gerammmmm..dia siap tanya “u penah nmpk outlet Dominos nearby ur house ke?”…hei…pastu aku ckp..”ada cik…sbb tu i call..i nmpk Dominos baru bukak kat P8 ni ha..bukan jauh sgt umah saya dgn P8 tu…”..and the PAUSe…dia senyap…(ntah2 dia pun tak tau ada outlet baru bukak…hahahaa)…
last2 dia jawab..”sori la kak, we can’t make it tonite”…AHAHAA..APA…tak bleh…..aku pun apalagi..dah la lapar…sorg2 plak tu (wafiy dh tido)…terus aku letak phone..

HEI…gerammmmmmmmmm…..papa..cepatla balik……

2 Comments (+add yours?)

  1. khas lysha
    Jan 04, 2009 @ 23:41:41

    adoii bengangnyer kalo jadi gini.. tah2 diorg malas kot. saba je lah.. jgn zul balik lambat udah la..

    Reply

  2. mamawafiy
    Jan 04, 2009 @ 23:51:44

    tu la saya rasa pun diorg malas nk htr..ciss..bedebah betul…zul biasa balik kol 12+..huaaaa….tido dlm lapo la saya nmpknya

    Reply

Leave a Reply

