lelaki ke pompuan?

adik-baby

cerita ni dah lama pun…dah basi..tapi aku nak cerita jugak…

last 2 weeks aku g scan baby..saje je nak tgk normal ke tak baby aku ni ha..aku dah 25 minggu pregnen sekarang..dah nak masuk 7 bulan pun. berdebar semacam je aku..takut…kat atas tu gambar scan baby aku..kepala dia kat atas..tapi dr kata nak masuk 9 bulan nnt dia akan turun ke bawah..insyaallah…

dan jantinanya…pompuan katanya..tapi aku tak berharap sgt..mcm wafiy dulu dia kat pompuan jgk..tak kisah la..janji sihat…

tapi baby kali ni agak besar skit…dan lasak sgt…setiap masa nak menendang je kejenya…sihat la tu kan….

3 Comments (+add yours?)

  1. khas lysha
    Dec 25, 2008 @ 20:42:22

    hopefully girl la plak kali ni kan,.. tp…. nak share lg pengalaman ek! masa mengandungkan naylie dulu pon dia selalu tendang.. pastu boleh nampak perut tu gerak.. sy dah biasa mmg buat dono je lah tp biler org nampak mesti tegur.. eh perut bergerak la,.. mmg lasak sgt.. skrg nie lagi lasak.. hu hu..

    Reply

  2. FaruqY
    Dec 26, 2008 @ 08:51:02

    what’s important is that baby sihat.. so ko prefer laki ke pompuan? pompuan ek, sebab nak kasi sepasang?

    Reply

  3. mamawafiy
    Dec 26, 2008 @ 09:30:36

    emm..kalau bleh mmg nak pompuan…hehehehee..korang doakan yea…

    Reply

Leave a Reply

