tak bleh tido lak…

image518

lately ni..ada satu penyakit dah menyerang aku..susah nak tido…aku pernah baca dlm Pa&Ma, adalah biasa ibu mengandung akan mengalami simptom susah nak tido mlm di akhir2 kehamilan…tapi….aku betul2 pening..ye la dah la siang penat bekerja..balik keje kena layan si wafiy plak…dah la skrg ni dia ganas & manja semacam jer..sikit2 merajuk..sikit2 tarik rambut aku…heii..selagi dia tak tido jgn harap aku bleh landing2 atas tilam..kang dia dtg landing atas perut aku yg gemok ni..tadi..dia dah tido dlama kol 9.30pm..tapi kol 10.30 dia batuk2 pastu muntah plak..kena la aku salinkan baju dia..habis kena blanket..
sementara tunggu papa ni aku update blog dan visit blog kawan2..
okla…tu jer…esok mesti liat nak bangun tido ni..

2 Comments (+add yours?)

  1. khas lysha
    Dec 23, 2008 @ 10:59:20

    wafiy tu nakkan perhatian jer,.. mungkin dia rasa pasnie xdpt nak manja lebih yelah dah jadi abang kan,.. layan kan je lah yer,.. sok2 ok la dia tue..

    Reply

  2. mamawafiy
    Dec 23, 2008 @ 15:11:56

    tu la..nak tanak kena layankan jer…

    Reply

Leave a Reply

