post dari Parlimen…

semalam En. Faruqy sms aku on the way back from office..to remind me that i have to replace him for Dewan NEgara tomorrow..oh gosh..aku lupa seyh…dia dah ganti aku on 4th Dec hari tu sb aku g check up…then tak manis kalau aku tak mau ganti dia this time…orang berbudi kita berbahasa la kan…aku ingat nak g klinik amik MC sbb batuk teruk ni..but then kena g parlimen je la nampaknya…
pegi parlimen tak menjadi satu isu besar utk aku..yang menjadi isu skrg ni…dah dua malam berturut2 aku mimpi yang pelik dan sedih..sampai teresak2 aku nangis dalam mimpi…nak tau apa aku mimpi? jgn gelak yea kawan2…

aku mimpi hubby aku kawin lain..dua2 malam mimpi yg sama…tapi kawin dgn org lain..first mimpi..dia kawin dengan si N***A yg aku anti tu…and the 2nd one dgn anak dara mana tah aku tak kenal…yg peliknye aku mcm restu jer hubby aku kawin lagi..siap attend kenduri hubby lagi…apa maknanya tu? siap aku menangis pastu papa tanya “ma..apsal nangis dlm tido ni”..aku blur kejap..terus aku story kat dia mimpi aku..dia mcm biasa la…dia kata mimpi kan mainan tido…
tapi aku rasa lain macam la…adakah perubahan hormon ibu pregnen mcm ni haaa…kena tanya doktor ni…
tapi, di sebalik tandatanya dan kebluran aku hari ni…aku pilih utk berada di positive side..yela..rezeki, jodoh, ajal maut kan di tangan Allah s.w.t..sapa la kita untuk menjangkakan setiap sesuatu yang telah ditentukan Allah…
minta-minta tiada yang buruk berlaku kepada kami sekeluarga dan juga kawan2 semua di luar sana…..Amin…..

4 Comments (+add yours?)

  1. AyuRattna
    Dec 17, 2008 @ 15:56:42

    mak aiii…ngeri nyer…aku pn takut mimpi cengitu…minta simpang..dalam mimpi pn aku tak rela. tp org kata mimpi akan jadi sebaliknya…takkan ko plak nak kawin 2..hahahahh….merepek kan…
    Pendapat aku mmg masalah hormon ko jer tu…percaya jer pada pasangan InsyaAllah…

    Reply

  2. FaruqY
    Dec 17, 2008 @ 16:54:29

    aku pun setuju dengan husband ko.. mainan tido je.. jangan dipikirkan sangat..

    so menarik tak proceedings hari ni?

    Reply

  3. mamawafiy
    Dec 22, 2008 @ 22:31:05

    rattna: aku pun mtk simpang byk2..aku rasa itu luahan perasaan aku yg terpendam sbb lately ni hubby aku sibuk dgn exam dia..anyway..tq 4 ur concern..

    faruqY: ye aku setuju dgn pendapat tuan tu…proceeding hari tu mcm boring jer…..siap bleh tido lg..

    Reply

  4. khas lysha
    Dec 23, 2008 @ 10:56:09

    alahai,.. jgn dipikirkan sgt biasalah bila kita risau mudah la benda2 yg bukan2 mengganggu fikiran,.. bwk2 relax ok,.. yg penting kesihatan di jaga

    Reply

Leave a Reply

