hari ni (dan esok) aku ada kat ICU

bukannya ICU hospital tu la..tapi ICU JpM ni ha…ada kursus sppii selama 2 hari..agak boring la jgk sbb aku ngantuk giler..tak tau la…pembawakan budak kot..

 

apapun, banyak jgk yg aku bljr setengah hari ni…

 

boring pun layan kan jer la….

 

okeh..cekgu ICU dah dtg..buhbye…

7 Comments (+add yours?)

  1. mama naylie
    Aug 28, 2008 @ 12:04:12

    suspen jer baca title u mama.. selamat berkursus la yer..

    Reply

  2. FaruqY
    Aug 28, 2008 @ 14:22:48

    ceh patut la tak nampak ko since yesterday..

    Reply

  3. Lanun
    Aug 28, 2008 @ 15:22:43

    haah la suspen.. ingat ada apa2 pasal baby dlm perut ^_^

    Reply

  4. mamawafiy
    Aug 29, 2008 @ 10:51:45

    alahai kawan-kawanku….sori la…tak sengaja buat korang suspen plak..

    mama naylie: dah selamat dah…cemerlang gittew..
    faruqy: haha..aku dah agak musti kau dtg menjengukku…btw ape citer firework..jadi ke diorg dtg?
    lanun: hahaa..soli soli…mintak2 takde apa la…

    Reply

  5. en_me
    Aug 30, 2008 @ 11:03:50

    bajar rajin rajin ye mama yg vogue tewww..

    Reply

  6. mamawafiy
    Sep 03, 2008 @ 16:28:41

    en_me: hahahaaa i dah expert….mcm nak ubah jer data2 dlm spp tu..9ui jahatnya…)

    Reply

  7. KNizam
    Sep 10, 2008 @ 11:16:33

    kerjaaa kerjaaa kerjaaa haha

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: