hari ni

sgt letih hari ni…dahla aku cuti 3 hari last week…datang opis je pg ni..ada lagi waran sekatan yang nak kena buat pecahan ikut aktiviti plak..ape2 je la MOF ni..dah siap tu ada plak org it dtg ketuk pintu nak tukar desktop dgn laptop baru (yg tgh aku guna ni ha..). sbnrnya dah lama tender awarded utk polisi penggantian desktop ke laptop utk officer kat MOt ni…utk kemudahan semasa outstation kata Unit IT…tapi proses penggantian agak lama, baru dapat la ni…

leceh jgk pakai laptop ni..skrin jadi kecik yg amat. sakit mata aku. dah la aku rabun. pastu nak key in number punyalah payah, yelah sebab laptop ni tak dibekalkan dgn number keyboard..dahla keje aku mengira je…terpaksa la seminggu dua ni bersusah payah menekan number yg bersepah ni sementara tunggu benda alah tu…

tapi, still happy jgk sbb laptop ni cute..tapi aku rasa agak payah nak bwk balik hari2 . kat umah pun dah ada (papa punya). nak pasang hari2 kat opis pun amik masa jgk kalau balik hari2..

ok la..itu jer nak citer…sambung lain kali..bos dah datang daaaa…

10 Comments (+add yours?)

  1. mama naylie
    Jun 24, 2008 @ 16:03:15

    mama.. lap top boleh sambung dgn wireless key board kan.. kesian la kat awak nak type number jadi susah kan.. tapi takper setiap kelemahan ada kebaikannyer..

    Reply

  2. faruqy
    Jun 25, 2008 @ 10:44:57

    PC ni nak connect kat wifi kat luar macam x boleh. Kena godek-godek, which we can’t do because we don’t have the administrator password. bengong.

    Reply

  3. mamawafiy
    Jun 25, 2008 @ 11:01:29

    mama naylie: boleh kot..tapi saya ni buta IT laaa…nanti la..i’ve planned to buy the keynumber..senang skit….

    faruqy: haah…betul2 tak convenience kan laptop ni…cthnya kalu kita dah unplugged cable intenet kat opis ni dan bwk balik then plug in broadband..nanti esok kat opis tak bleh dpt internet sbb setting dah auto, org IT je tau password tu…bengong btl…..

    Reply

  4. aishah
    Jun 26, 2008 @ 09:41:32

    memang bengong. aku bawak g kursus hrmis pun tableh pakai. nasib bawak laptop lama sebagai back up. hampeh! kecewa aku. kalau cgini baik la bagi pc….kacang preng!

    Reply

  5. mamawafiy
    Jun 26, 2008 @ 10:04:17

    hahahaaa…kacang preng..cam motor jer…
    eh sbnrnya aku pun bengang gak..sbb kalau kita unplugged cable internet tu esok nya for sure tak dpt line…

    Reply

  6. faruqy
    Jun 26, 2008 @ 10:53:52

    eh dapat la sally. aku ok je

    Reply

  7. mamawafiy
    Jun 26, 2008 @ 14:30:07

    ye ke parok??it’s not fair…

    Reply

  8. faruqy
    Jun 26, 2008 @ 15:20:12

    dah tu ni ko pakai PC kat mana?

    Reply

  9. mamawafiy
    Jun 26, 2008 @ 15:48:27

    ye la aku pakai laptop baru kat opis tapi after digodek2 oleh budak2 IT dan menunggu selama sehari laaaaaaaaa

    Reply

  10. faruqy
    Jun 26, 2008 @ 16:04:29

    ohoo baik puan. dah dah siapkan kerja yang aziyan nak tu. hehe dia yang mintak kan?

    Reply

Leave a Reply

