saya di sini…

bilik 1224, city bayview hotel langkawi

aku tiba di langkawi international airport jam 12 tghari tadi…ada kursus 4 hari..aku berat hati nak pegi sbnrnya sbb kesian kat wafiy dan papa..tapi nak buat camne..it’s all for our future..jadi tahankan saja la..

sempat bershopping sikit tadi…beli benda2 menarik yg aku pasti papa akan tak setuju dgn kelogikan aku membeli brg2 tersebut..biasa la suami aku mmg pantang kalau aku beli benda tak penting..tapi bagi aku memang penting…takpe la..sbb aku dah brief dia bahawasanya aku akan berbelanja secara membabi buta kali ni…dia pun tak larat nak marah..heheheheeeee

sabtu ni akan ke kuala kedah sebab my best fren kawin..aku siap beli hadiah kat sini utk dia..i’m sure she’ll discover from where her gift is come from coz she’s working here in langkawi.lantaklah janji aku ikhlas dan haapy for her…rattna dan syam akan dtg jgk…lin tak tau confirm ke dtg….sudah kaya minah itu…mustahil tak dapat dtg….

skrg aku sedang rindu kat wafiy….mlm ni sure dia akan cari2 mama dia..tapi since wafiy agak rapat dgn papa..aku tak risau sgt…hopefully everything will be okay…

gotta go now..nak upload gambar tapi asik fail je…nantila yea…..

bye….

2 Comments (+add yours?)

  1. faruqy
    May 13, 2008 @ 08:52:54

    ohoo kursus apa bu di langkawi?

    Reply

  2. mamawafiy
    May 13, 2008 @ 09:41:42

    haha kursus nak megurus personal finance..hahaha takla…kursus perundangan tanah..btw…sori tak bgtau awal2..

    Reply

Leave a Reply

