Aku dalam keserabutan…

entahlah, memang aku serabut sangat since semalam. kerja makin melambak-lambak, buat satu, datang tiga, siap satu, menunggu berapa banyak pun tak tahu. hai nasib badan. pastu dengan pressure pasal KUP punya cerita, lagilah menyerabutkan aku. hari ni ada dua miting, satu appoinment klinik utk Wafiy. hayo…what shud i do?

datang opis jer kulihat meja yang berselerak..

kena-bom-daa.jpg

lagi la hatiku meronta2..rasa nak lari jer….

kaki-echah.jpg

tapi nak ke mana, this is where i belongs….

pasrah jer la..sure i must do something..or MANY things…

yang penting, enjoy..

5 Comments (+add yours?)

  1. en_me
    Feb 25, 2008 @ 13:34:33

    lawa kaki itteww..

    Reply

  2. aishah
    Mar 03, 2008 @ 03:11:08

    ha…itu kaki echah! en_me puji kaki echah!!! sally nak gambar nih…nak letak kat blog…ahaha🙂

    Reply

  3. aishah
    Mar 03, 2008 @ 10:32:01

    sally, kenapakah kaki aku menjadi image di post ini? masa bila aku bagi gambar kaki aku ni? musykil, musykil teramat…

    Reply

  4. mamawafiy
    Mar 04, 2008 @ 01:39:30

    hehe sebab aku tgk kaki tu cantik jer..(perasan la tu)..
    tak ingat ke kita berfoto lps miting bajet jkjr/🙂

    Reply

  5. lia
    Mar 06, 2008 @ 03:03:03

    biasa la..lepas miting bajet memang pening..tu yg kdg2 terbuat perkara di luar kewarasan otak tu..kan.. kan?
    hehehe..sesungguhnya aku amat memahaminya kak……

    Reply

Leave a Reply

