Sakit Gigi..

Kalau aku citer dgn korang mungkin ada org akan gelakkan aku..aku sakit gigi pasal gigi geraham bongsu nak kuar..hehehe..punyalah lama dah seminggu aku suffer..sakit giler..berdenyut2. Kuarnya ciput jer. Mak aku kata itulah akibatnya tak suka minum susu..umur 28 baru tumbuh geraham bongsu. Nipun sebelah kanan, belah kiri belum lagi. Nasibla. Nak makan pun susah, tak bleh buka mulut luas2. Tapi bila aku renungkan kembali ada hikmahnya kejadian ni. Satu- aku penah doa kat Allah, jangan bagi sakit dekat Wafiy sebaliknya divert sakit tu kat aku..contohnya kalau Wafiy sakit sebab gigi nak tumbuh..aku doa biarlah aku yg rasa sakit tu..bukannya Wafiy. AKu rasa Wafiy memang tengah nak tumbuh gigi ni..sebab asik kuar air liur je pastu suka gigit mama dan papa..toys dia dah habih comot kena gigit. Jadi aku rasa Allah tengah menguji aku adakah aku benar2 redha dan ikhlas dengan niat aku masa aku doa benda tu. Well, thanks Allah..hambaMu bersyukur..asalkan Wafiy sihat selalu…

5 Comments (+add yours?)

  1. ziggurats
    Oct 31, 2007 @ 09:30:53

    Oh, poor you dear. Semoga cepat sembuh, Sally.

    Reply

  2. aishah
    Nov 01, 2007 @ 05:40:09

    Semoga cik sal dah semakin sembuh…patutla semalam bercakap tepon pun macam kontrol2 gitu…ingat malu2 ngan KPSU baru…huhu..😉

    Reply

  3. nurul
    Nov 01, 2007 @ 07:37:38

    makbul doa seorang ibu

    Reply

  4. mamawafiy
    Nov 02, 2007 @ 00:31:25

    ecah: banyak la ko punya malu..kalau ko yela..hehehe. anyway tq..ni dah ok sikit, berkat doa ko dan kawan2..

    nurul: betul la kata ko..memang makbul..tu la kuasa doa seorang ibu..

    Reply

  5. shahsulong
    Nov 05, 2007 @ 05:15:20

    ibu sebenarnya ada superpower yg real…

    wafiy is lucky…😉

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: