sekadar melepas batuk di tangga

Salam Selasa semua

Malasnya…nak tulis

ni entry sekadar layu di hujung tanjung..

sekadar melepas batuk di tangga..

kot-kot ada yang terindu kat kita..ewahhhhh chittt poraahhhhhh

cerita mak-mak..

wafiy start exam midyear sekolah rendah last week 14 May

sekolah agama semalam 19 May start

hari-hari tanya macam mana exam bang? semuanya ok je jawabnya. hopefully lah. darjah 1. what do you expect? mama pon darjah 1 ermmmmm suam-suam kuku gak, 1 kelas je pun, ni dia 8 kelas kan. mau tak persaingan heibat.

damia sibuk dengan story telling contest nya. ni lagi mama bercinta nak ajar. sebab tak berbakat semulajadi. kalau bakat buatan tu memang kadang-kadang ada :) Contest 21 Jun 2014..takpe lama lagi kan..slow2 ye..

ziyyad baru baik demam panas. tak tahu punca. since sabtu pagi. malam tido meracau-racau. huhu so scary. mak kata kena ketegur. aikk selama dekat 2 tahun duduk rumah tu kena ketegur gak ke? eiii benda2 mcm ni..mistik..mana kita nak duga kan. tapi ada rasa seramla bila jiran sebelah rumah yang baru duduk dah 2 hari berturut-turu baca quran. sampai dapur saya boleh dengar. apakah? arghhhhh positip je la kan. pagi tadi dah tak demam. senyum menyengih. bangun kemain awal. sempat join abg wafiy main beskal sebelum abg wafiy gi sekolah. alhamdulillah…

itu je lah..dalam melepas batuk di tangga tu..hah..amik kau :)

 

About these ads

3 Comments (+add yours?)

  1. shahsulong
    May 20, 2014 @ 14:57:54

    hahah.. ida rindu.. akak pun rindu nak berkongsi cerita kan? hahaha

    Reply

  2. shahsulong
    May 26, 2014 @ 18:11:21

    :D

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: